Het begint met een idee - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Kimberly en Gertjan - WaarBenJij.nu Het begint met een idee - Reisverslag uit Nieuwerkerk a/d IJssel, Nederland van Kimberly en Gertjan - WaarBenJij.nu

Het begint met een idee

Door: Kimberly en Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Kimberly en Gertjan

01 Februari 2015 | Nederland, Nieuwerkerk a/d IJssel

Het idee is geboren. Het idee om naar Scandinavië en in het bijzonder Lapland te gaan is er. Het hoe en wat van het idee is nog niet helemaal bekend. Wat willen we precies, hoe gaan we erheen en wat gaan we doen. Na veel nadenken zijn we erover uit, we gaan met de auto. Een mooi nieuw avontuur, voor ons beide onbekend maar wel heel gaaf! Het wordt al snel duidelijk in welke periode we willen gaan, wat is er nu mooier dan een witte kerst? En dus is het ons snel duidelijk dat we in de kerst periode op reis willen, de mooie maar koude maand december. Om precies te zijn van 21 december 2015 t/m 3 januari 2016. In februari hebben we beide onze vrije dagen opgevraagd op werk voor de kerstvakantie. Mijn vakantie (Kimberly) was zo geregeld maar voor Gertjan was het nog even spannend.

Toch hebben we, ondanks het nog niet akkoord te hebben gekregen voor de kerstvakantie van Gertjan, besloten om te gaan starten met het plannen van de reis. Snel kwamen we erachter dat het toch was lastiger bleek dan gedacht om een, volledig naar onze zin, geschikte accommodatie te vinden in Lapland.